FAQs

Find answers to your questions below, or call us at +43 2268 6619

  • How do I contact your company if my question isn't answered in the FAQ section?

    Please feel free to contact us with any questions, concerns, and/or comments at: 22 33 44 55 or email us directly at email@example.com.

  • How long do I have to cancel an appointment?

    If you need to cancel an appointment, we ask that you give us at least 24 hours advance notice. If you are unable to provide us a notice of cancelation, a $50 fee will be applied.

  • Do you offer a referral program?

    We do! When you refer someone and they hire us, you will receive 10% off your next service. If you refer more friends, each additional referral will provide you 25% off your next service as a special thank you reward.

  • When will I receive my order?

    Your delivery estimate is based on your purchase date and your choice of shipping method. Please see more details below:

     

    Standard shipping: Orders placed by 5PM ET leave our facility within one (1) business day and arrive within 7–10 business days from the purchase date.

     

    Premium shipping: Orders placed by 5PM ET leave our facility within one (1) business day and arrive within 3–7 business days from the purchase date.

     

    Express shipping: Orders placed by 5PM ET leave our facility within one (1) business day and arrive within 1–3 business days from the purchase date.

  • How do I make changes to an order I've already placed?

    You can make changes to your order by reaching out to our Customer Service Team at customerservice@example.com. The following changes can be made to your order:

     

    Order Cancellation: Request to have your entire order canceled

     

    Item Cancellation: Request to have an item removed from your order

     

    Shipping Address Change: Request to have your shipping address edited

     

    Please note that once your order is packed and ready to ship, we are unable to make changes to your order. You are however, still able to make a return.

  • What is the return policy?

    Returns must be in original condition. Your return item(s) will be inspected upon arrival before your refund is processed.

     

    It can take up to 10 business days for us to receive and process your return. Once processed, your refund can take up to 2-7 business days to reflect on your account statement. You will receive a confirmation email once this process is completed.

  • Why did I not receive my entire order?

    We attempt to ship all of the items your ordered together. Sometimes we may have to divide your order into multiple shipments due to item availability.

     

    If your order is divided, we will notify you by sending you a shipping confirmation email with a separate tracking number for each shipment as it is fulfilled.

Can't find your question? Call us now: +43 2268 6619

Unternehmen

Bäckerei – Konditorei Mayer

Marktplatz 81

2002 Großmugl

Öffnungszeiten

Montag 05:00 - 18:00

Dienstag 05:00 - 13:00 16:00 - 20:00

Mittwoch 05:00 - 18:00

Donnerstag 05:00 - 13:00

Freitag 05:00 - 13:00 16:00 - 18:00

Samstag 05:00 - 12:30

Sonntag 09:00 - 12:00

Anfahrt

Informationen zu Cookies und Datenschutz

Diese Website verwendet Cookies. Dabei handelt es sich um kleine Textdateien, die mit Hilfe des Browsers auf Ihrem Endgerät abgelegt werden. Sie richten keinen Schaden an.

Cookies, die unbedingt für das Funktionieren der Website erforderlich sind, setzen wir gemäß Art 6 Abs. 1 lit b) DSGVO (Rechtsgrundlage) ein. Alle anderen Cookies werden nur verwendet, sofern Sie gemäß Art 6 Abs. 1 lit a) DSGVO (Rechtsgrundlage) einwilligen.


Sie haben das Recht, Ihre Einwilligung jederzeit zu widerrufen. Durch den Widerruf der Einwilligung wird die Rechtmäßigkeit der aufgrund der Einwilligung bis zum Widerruf erfolgten Verarbeitung nicht berührt. Sie sind nicht verpflichtet, eine Einwilligung zu erteilen und Sie können die Dienste der Website auch nutzen, wenn Sie Ihre Einwilligung nicht erteilen oder widerrufen. Es kann jedoch sein, dass die Funktionsfähigkeit der Website eingeschränkt ist, wenn Sie Ihre Einwilligung widerrufen oder einschränken.


Das Informationsangebot dieser Website richtet sich nicht an Kinder und Personen, die das 16. Lebensjahr noch nicht vollendet haben.


Um Ihre Einwilligung zu widerrufen oder auf gewisse Cookies einzuschränken, haben Sie insbesondere folgende Möglichkeiten:

Notwendige Cookies:

Die Website kann die folgenden, für die Website essentiellen, Cookies zum Einsatz bringen:


Optionale Cookies zu Marketing- und Analysezwecken:


Cookies, die zu Marketing- und Analysezwecken gesetzt werden, werden zumeist länger als die jeweilige Session gespeichert; die konkrete Speicherdauer ist dem jeweiligen Informationsangebot des Anbieters zu entnehmen.

Weitere Informationen zur Verwendung von personenbezogenen Daten im Zusammenhang mit der Nutzung dieser Website finden Sie in unserer Datenschutzerklärung gemäß Art 13 DSGVO.